#2 - squat challenge

11. září 2017 v 21:54 | M. |  blabla.
Squats challenge

Možná i trochu na přání přítele, které pronesl někdy před půl rokem, jsem se rozhodla pro tuhle challenge. Neříkám, že to dotáhnu do úplného konce. Dřív, když jsem si udžovala postavičku to vždy druhý den byla šílená bolest!

Vím, že jakmile (pokud) se mi podaří zhubnout, zadek a boky půjdou dolů jako první - největší problém? břicho, to se drží nejdéle! Takže... abych na tom tolik neutrpěla a něco mi i tak zůstalo a hlavně to bylo pevné, chtěla bych zkusit tuhle možnost.



Jde o cca jeden měsíc dřepování. Vzhledem k tomu, že nejsem tolik zvyklá se hýbat za poslední dobu, spíše jsem plánovala nejdřív nějaké ty delší procházky, abych splnila aspoň 10.000 kroků/den, tak asi budu brečet. Sama nad sebou a taky bolestí. ;)



Zkusím průběžně podávat info kolem téhle záležistosti a uvidíme, jak mi to půjde. Ale doufám, že tohle dotáhnu do konce! Pěkně do 28. dne.

- M.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 eileen-abernathy eileen-abernathy | Web | 11. září 2017 v 22:42 | Reagovat

Obyčejné procházky jsou pro začátek hooodně dobré :-) Snažila jsem se denně chodit cca 1 hodinu nebo jsem nachodila 5 km bez toho abych počítala čas...můžeš začít pomalejší, poté svižnější chůzí...a když budeš cítit, že jsi v kondici, tak můžeš začít s něčím "náročnějším" :-) Já osobně jsem kvůli přejídání měla skutečný problém jenom s břichem...co těch špeků, ale co teprve té povislé kůže se dá opravdu těžko zbavovat...chce to čas...dobré jsou cviky na břicho, ale nepřehánět to...protože jak se ti to břicho posílí...tak se ti naopak mohou ty špeky i ta povislá kůže vydouvat ven a jde to více vidět.....tak spíš opravdu upřednostnovat to kardio...ale cviky na břicho také neopomíjet :) Co se týče nohou, tak mám ráda sestavu na nohy od Miley Cyrus...najdeš to na youtube...držím palce :)

2 Elle Elle | Web | 12. září 2017 v 16:54 | Reagovat

veľmi rada by som spriatelila, pekný blog!:)

3 Jess Jess | Web | 13. září 2017 v 8:02 | Reagovat

Tyhle challenge jsou úplně k ničemu, dělej spíš víc různých cviků a procházky nebo běh. :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama